POHODNIKI NA BUČKI

KAKO NA BUČKO?

ČE PRIHAJATE NA BUČKO

IZ SMERI LJUBLJANE ALI NOVEGA MESTA:

avtocesto zapustite na izvozu Dobruška vas in v križišču zavijete levo proti Škocjanu. Po treh kilometrih prispete v Škocjan, kjer vas smerokaz v križišču napoti proti Bučki. Zavijete desno in po regionalni cesti mimo Stare Bučke in Jerman Vrha dosežete cilj v nekaj minutah.

IZ SMERI BREŽIC ALI KRŠKEGA:

avtocesto zapustite na izvozu Dobruška vas in v križišču zavijete desno v smeri proti Škocjanu. Po treh kilometrih prispete v Škocjan, kjer vas smerokaz v križišču napoti proti Bučki. Zavijete desno in po regionalni cesti mimo Stare Bučke in Jerman Vrha dosežete cilj v nekaj minutah.

IZ SMERI CELJA ALI SEVNICE:

na regionalni cesti Sevnica – Krško, dober kilometer izven naselja Log, bodite pozorni na smerokaz za Bučko. Pri naselju Arto tako zavijete desno in pot nadaljujete po dolini Impoljskega potoka. V naseljuZavratec vas smerokaz napoti desno proti Bučki, do koder je le še nekaj kilometrov.

IZ SMERI RAKE:

sledite smerokazom za Bučko na Raki, kjer se s ceste Raka –Studenec spustite v dolino skozi naselje Podulce. Mimo Zabukovja in Brezja pri Raki prispete v križišče z regionalno cesto Škocjan – Sevnica. V križišču seveda zavijete levo, proti Bučki, ki jo tudi že vidite na griču na svoji levi.

IZ SMERI ŠMARJEŠKIH TOPLIC:

iz Šmarjeških Toplic nadaljujete vožnjo mimo Šmarjete do Zbur. V Zburah na križišču sledite smerokazu za Škocjan (naravnost). Pri cerkvi v Škocjanu zavijte levo, se spustite do spodnjega križišča, kjer znova zavijete levo na most. Sedaj ste na regionalni cesti v smeri Bučke, ki jo mimo Stare Bučke in Jerman Vrha dosežete v nekaj minutah.

IZ SMERI MOKRONOGA:

v Mokronogu sledite smerokazu za Škocjan in pot nadaljujete mimo Laknic do Zbur. V Zburah na križišču znova sledite smerokazu za Škocjan (levo). Pri cerkvi v Škocjanu zavijte levo, se spustite do spodnjega križišča, kjer znova zavijete levo na most. Sedaj ste na regionalni cesti v smeri Bučke, ki jo mimo Stare Bučke in Jerman Vrha dosežete v nekaj minutah.